Bila dah di buang jauh-jauh semua jin-jin yang mengganggu diri,keluarga dan perniagaan,alhamdulillah nampak sikit perubahan.Pelanggan mula bertambah dan badan diri,isteri dan anak-anak tidak lagi merungut sakit itu,sakit ini.Lega sikit rasa hati.Ada pun sesekali gangguan tu datang dapat lah jugak di tepis-tepis.Setiap kali ada gangguan datang saya sudah dapat scan dari mana punca nya dan siapa yang menghantar nya.Nasib baik saya hanya belajar untuk memindahkan jin-jin gangguan itu ketempat lain.Kalau saya belajar untuk memulangkan semula gangguan-gangguan tu kepada orang yang menghantarkan nya………………. nahas Pakistan tu.Kalau ada siapa siapa kat luar tu yang pandai memulangkan sihir-sihir ni kat orang yang menghantarnya tolong lah email saya di alamat nasiraziznasir@gmail.com.

Dah lama sangat dah saya sabar agar yang mengganggu saya melalui sihir insaf dengan kesalahannya dan sedar dengan kuasa Tuhan Yang Maha Esa.Tapi sayang mainan sihirnya semacam denyut nadi dia je,kalau tak sihir orang satu hari dia tak hidup agak nya.Kalau dah dasar orang tak sedar diri,bila menumpang negara orang,dan dapat peluang berniaga mula lah bangga diri,konon ia mempunyai banyak kelebihan dari orang-orang tempatan.Hampeh,tak sedar di untung.Dah dapat berniaga nak pastikan pulak tidak ada orang Melayu yang bersaing dengan nya.

Sebaik sahaja orang Pakistan ini sedar,yang  jin berantainya sudah di buang,dia mula mengubah taktik gangguan untuk menggugat perniagaan saya.Kalau dulu sering gunakan pelalau supaya orang tidak nampak kedai saya,kalau nampak pun tak ada hati nak masuk apa lagi untuk membeli;tapi sekarang ni gangguan lain pulak.

Di satu sudut kedai saya sering sahaja terdapat bau yang busuk seperti bangkai.Gangguan bau nya hanya dapat di hidu oleh pelanggan dan pembantu saya sahaja.Saya tidak sedikit pun dapat menghidu bau tersebut.Setiap kali pelanggan melalui sudut itu ramai yang menutup hidung.Dengan adanya gangguan bau yang demikian, dia berharap orang tidak akan masuk ke kedai saya.Punyalah busuk hati pendatang Pakistan yang seorang ni.Saya rasa species pendatang dari Pakistan seperti ini tidak harus di panggil orang Pakistan tapi kalau “Fuckistan” lagi tepat kot.

Satu kerja pulak nak scan punca bau tu.Alih-alih bila scan dapat tahu kerja dia menghantar jin gangguan bahu.Sebaik sahaja di buang,pembantu saya tidak lagi dapat menghidu bau busuk tersebut dan tidak ada lagi pelanggan yang menutup hidung bila melalui sudut tersebut.Alhamdulillah.

Satu hari sewaktu bersiap-hendak ke kedai,orang rumah saya bertanyakan mana saya dapat minyak wangi yang baunya amat harum sehinggakan selepas di cuci dan mengeluarkan dari mesin basuh bau wangian tersebut memenuhi seluruh bilik cucian! Bagi saya ini satu lagi jenis sihir yang di gunakan untuk memporak perandakan rumah tangga orang.Nasib baik sahaja isteri saya moodnya baik dalam dua tiga hari ni kalau tidak tak tahu lah jugak apa ending nya.



website hit counter
website hit counters